Klantenservice
WEBSHOP PRODUCTEN
Meest gestelde vragen over het reguliere webshop assortiment.
Zijn alle producten in de webshop op voorraad?
De meeste producten hebben wij standaard op voorraad. Op een aantal producten zit een wat langere levertijd, maar als dat zo is dan vermelden wij dat bij de desbetreffende categorie of bij het product.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Omdat wij veel leveren aan zakelijke klanten binnen en buiten Nederland hebben wij ervoor gekozen om de prijzen Exclusief BTW in de webshop te tonen. Tijdens het afrekenen worden de BTW tarieven aangepast op 1: een particuliere / zakelijke klant en 2: of deze klant binnen Nederland besteld of vanuit België of Duitsland.
MAATWERK
Meest gestelde vragen over houtdraaiwerk op maat.
Kunnen jullie bestaand houtdraaiwerk namaken?
JA, bestaand draaiwerk namaken is onze specialiteit! Lees hierover meer op de maatwerk pagina of vraag direct een offerte aan via de offerte pagina, dan nemen wij zo spoedig mogelijk (vrijblijvend) contact met u op.
Hoe kan ik mijn bestanden aanleveren?
Deze mag u bij het offerte aanvraag formulier toevoegen. Als u op een later moment bestanden wilt toezenden kan dit per mail via : info@houtdaaien.nl of via whatsApp toegestuurd worden.
Hoe kan ik een model aanleveren?
Deze mag u toesturen ( op eigen risico ) of langs brengen bij de Houtdraaierij op het weiver 83, 1551se Westzaan. Dit kan op maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 18:00 uur.
Hoe snel is mijn offerte binnen?
Meestal verzenden wij binnen 3 werkdagen de offerte per mail. Als wij moeten wachten op externe factoren zoals houthandels, dan kan de offerte net even wat langer duren.
RETOURNEREN
Meest gestelde vragen over retourneren.
Welke producten kan ik retourneren?
De standaard producten in de webshop waar geen aanpassingen aan gedaan zijn mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden.
Kan ik maatwerk ook retourneren?
Dat kan enkel wanneer het product door ons schuld onjuist of beschadigd is aangekomen. In andere gevallen kan maatwerk niet geretourneerd worden.
Wie betaald de verzendkosten van mijn retour?
Dat hangt af van de reden dat u het product retour wilt sturen. Als het product beschadigd geleverd is of dat u een onjuist product ontvangen heeft, dan nemen wij de kosten voor ons rekening. In andere gevallen zijn de retour kosten voor de koper.
Hoe zend ik een product retour?
Zorg ervoor dat het pakket goed gesloten is alvorens u deze terug stuurt. U mag het pakket verzenden met een bezorgbedrijf naar eigen keuze. Bewaar de track&trace code tot het pakket door ons in goede orde ontvangen en verwerkt is.
Meld vervolgens uw retour per mail aan ons via info@houtdraaien.nl met daarbij:
1. bestelgegevens
2. reden van retournering
3. of u vervangende producten wilt of terugbetaling
4. gegevens t.b.v. terugbetaling
5. track&trace code van het pakket
Na ontvangst van het pakket en de benodigde gegevens zullen wij de retournering zo snel mogelijk verwerken.
BESTELLEN
Meest gestelde vragen over het bestelproces.
Hoe kan ik in de webshop betalen?
In de webshop kunt u uw bestelling voldoen via uw eigen bank per IDeal.
Hoe kan ik maatwerk betalen?
U kunt het factuurbedrag overmaken per bank overboeking onder vermelding van het factuurnummer. In overleg kunt u het bedrag ook contant voldoen tijdens het afhalen. Wij zijn niet in het bezit van een pinautomaat.
Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?
Dat is per situatie verschillend. Het beste kunt u zo snel mogelijk een email sturen naar info@houtdraaien.nl met daarin uw bestelgegevens, de vraag óf uw bestelling nog gewijzigd kan worden en wat u graag zou willen wijzigen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Kan ik mijn bestelling achteraf nog annuleren?
Dat is per situatie verschillend. Het beste kunt u zo snel mogelijk een email sturen naar info@houtdraaien.nl met daarin uw bestelgegevens en de vraag of uw bestelling nog geannuleerd kan worden. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
VERZENDEN
Meest gestelde vragen over het verzenden op een rijtje.
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland ?
Wat zijn de verzendkosten voor België?
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Dat is afhankelijk van uw bestelling. Producten die op voorraad zijn zullen binnen een aantal werkdagen geleverd worden, maar bij maatwerk is de levertijd afhankelijk van meer aspecten. Dit is dus per bestelling anders.
AFHALEN
Meest gestelde vragen over het afhalen op een rijtje.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja zeker! Hier zitten ook geen extra kosten aan. U kunt bij uw maatwerk aanvraag of webshop bestelling uw voorkeur hierin doorgeven. Zodra uw bestelling klaar is zullen wij u een mail sturen, waarop u kunt reageren met wat voor u een geschikt afhaal moment is
( binnen de openingstijden).
Kan ik de houtdraaierij goed bereiken met de auto?
De Houtdraaierij is goed bereikbaar via de A8 en de A9. U kunt uw auto gratis voor de deur parkeren of op de oprit plaatsen.
Wat is het adres van de Houtdraaierij?
De Houtdraaierij is gevestigd op het Weiver 83, 1551se te Westzaan.
